Masaż biurowy

Masaż biurowy jest profesjonalnym zabiegiem wykonywanym w celach profilaktyczno-leczniczych.Spełnia on zarówno dziłanaie lecznicze jak i relaksacyjne.Głównym celem masażu biurowego jest zmniejszenie bólu oraz nadmiernego napięcia mięśni kręgosłupa, które przeszkadza w obowiązkach zawodowych. Dodatkowo jest to profilakyka, by sytuacje bólowe w Państwa pracy nie miały miejsca.

Komu polecany?

• pracownikom biurowym,
  • pracownikom fizycznym,
  • zawodowym kierowcom.

Korzyści dla pracownika:

• zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa, poprzez zmniejszenie napięcia mięsniowego,
  • rozluźnienie fizyczne i psychiczne,
  • redukcja zmęczenia i stresu,
  • wzrost wydajności, efektywności i skuteczności,poprzez poprawę koncentracji,
  • poprawa samopoczucia,
  • zwiększenie produkcji endorfin (hormonu szczęscia)
  • profilaktyka/zapobieganie powstaniu zmian zwyrodnieniowych stawów kręgosłupa

Korzyści dla pracodawcy/firmy:

• pozytywny wizerunek firmy,
  • poprawa wydajności i efektywności pracowników,
  • zwiększenie morali pracowników,
  • poprawa atmosfery w pracy,
  • wzrost zaufania kadry,
  • zmniejszenie ilości zwolnień lekarskich,
  • forma podziękowania/wynagrodzenia

Przebieg masażu:

Masaż wykonywany jest na profesjonalnym stole bądź krześle do masażu. Do jego wykonania nie jest potrzebna duża przestrzeń, lecz tylko około 2-3 metry kwadratowe w ustronnym miejscu, by zapewnić pełną intymność osobie masowanej. Sam zabieg odbywa się na odsłonięte ciało (kręgosłup), gdyż tylko taki masaż można uznać za w pełni skuteczny (dodatkowo nie gnieciemy ubrań). Zapewniamy, że nie naruszamy intymności osoby masowanej. Dla zapewnienia sobie większego komfortu zachęcamy do korzystania z własnego ręcznika. Dla bezpieczeństwa pacjenta/klienta każdy zabieg masażu poprzedza krótki wywiad w celu wykrycia ewentualnych przeciwwskazań. Czas zabiegu to 30 minut(istnieje możliwość zmiany czasu trwania zabiegu).

Możliwe wersje wykupienia zabiegów:

• Jednorazowo,
  • Raz w tygodniu/raz na dwa tygodnie/raz w miesiącu,
  • Pakiet 3 masaży, które odbywać mogą się trzy dni z rzędu bądź pon-śr-pt,
  • Pakiet 5 masaży, codziennie pon-pt

Pakiety 3 lub 5 zabiegów polecane są szczególnie osobą z przewlekłym bólem oraz wzmożonym napięciem mięśniowym, gdyż do jego usunięcia potrzeba więcej niż jednego zabiegu.